katastrof

Mitt hår är just nu en katastrof, en FET utväxt, mycket slitet och bara som en hel rishög. Den 18 december är det allt min tur att bli fin i håret inför både jul, nyår och usa! Vet inte riktigt hur utbudet med frisörer är där, eller hur det är men jag har hört att alla olika slags skönhetsgrejer är billigare, så det återstår väl att se. Dock känner jag inte för att lägga pengar på att fixa mitt hår när jag är där, så jag ska göra en liten förändring så att jag slipper så mycket utväxt, men det får ni se sen. Det får bli en liten överraskning. Just nu ligger jag och hannes och slappar i soffan, jag är sjuk så inte många knop gjorda, fick vara hemma från jobbet idag så får se hur jag mår imorgon ifall jag kan jobba i helgen. 

Idag fick min vän Johanna en familj, och jag är så himla glad för hennes skull! Om det blir som vi vill, så kommer hon åka med mig den 6 januari. Lycka för både mig och henne! Hon kommer bo en timme utanför new york, runt 4-5 h ifrån mig, men vi ska allt försöka lyckas att träffas så mycket som möjligt. Hade varit GRYMT att kunna spendera resemånaden med henne.

Kommentarer :

#1: Jenny - Blivande au pair i Riverside, CT, USA

Jag känner samma behov av att fixa håret, mitt hår är också lite som en rishög känner jag ;) Och krya på dig förresten!

Vet du var din vän kommer bo? Jag ska nämligen bo i Riverside, CT, vilket är ca 45 min från NYC med tåg :) Har hon blogg?

Svar: Tack :) hon ska bo i new rochelle :) ja det har hon! Www.johannaferm.blogg.se
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :