SAMMANFATTNING AV 2013

Januari
Jag firade in det nya året med hannes! åt middag ute, och kollade fyrverkier, pussades vid tolvslaget. Så himla mysigt. Jag och Hannes var i London 3-7 Januari, första gången jag var i London! Shoppade mycket, beställde room service och hade det allmänt mysigt. Besökde Madamme tousse och åkte en sån där buss så man får se massor av saker. Jag fyllde 19 år, och då umgicks jag med min släkt och hannes.

Februari
Well.. Kommer inte ihåg alls mycket av februari. Hannes fyllde 18 år, firades på thai silk och även dagen han fyllde år fick han körkort! Det var alla hjärtans dag, himla mysigt och det var nog allt jag kom! Ja jag hade ju sportlov med men det spenderades väl mest med att jobba om jag minns rätt.

Mars
Här står det seriöst helt still. Gick väl i skolan och pluggade det mesta tror jag nog :)

April
En av de största händelserna på hela året, Justin Bieber i globen som jag spenderade med gabriella, det var magiskt! Sommaren 2012 fick jag biljetter, till sittplatser på B sektionen, men det släpptes sista minuten biljetter och där lyckades vi få golden circle (har alltid sån himla tur när det gäller sånt här) så vi sålde dem gamla och fick dem bästa platserna man kunde få! Att stå framför honom med ungefär 3 m var helt okej! (Tro inte att jag är ett sånt där lipande fan nu, tycker han är snygg och riktig bra artist)

Maj
Firade 3 år med hannes den 2 maj! Sista månaden med PROV och LÄXOR, när jag hade gjort klart det sista provet var jag så himla glad. Jag lyckades få flera MVG detta året, och jag har aldrig någonsin haft det förut. År 3s betyg hade jag inte ett enda G, jag var så himla nöjd. Synd att jag inte var lika motiverad de andra två åren. 28 Maj, baldag. Dagen började med 3 h förberedelser med hår och smink. Stress hem sen och bara slänga på sig klänningen. Detta var faktiskt den bästa dagen i hela mitt liv, jag tyckte den var mycket bättre än studenten. Det enda negativa var att vi kom i en jävla bilkö som tog lite tid, men annars så! Hela kvällen var så himla bra, och hade en jätte bra baldejt också! Kortfattat - Min bal var bäst, och jag kommer aldrig att glömma den dagen

Juni
STUDENT 5 JUNI! Underbar dag det med, men att börja dricka klockan sju på morgonen tog på mina krafter faktiskt haha, så jag tyckte balen var bättre. Men båda dagarna var super bra! Fick jätte fina studentpresenter, speciellt min michael kors väska. Summerburst med gabriella några dagar efter studenten. Grymt! Började sommarjobba 10 juni, firade midsommar i varberg och var allmänt glad och lycklig. Hann nog även med en trip till Halmstad, var kanske där 5-6 ggr denna sommaren.

Juli
Började söka till au pair på riktigt, gick på informationsmöte 31 juli. Annars så jobbade jag, försökte utnyttja sommaren så mycket som möjligt.

Augusti
Samma som ovan, fick även min första match som låg i lafayette CA. Bokade resa till london, som skedde i september. 

September
Var i London, kommer inte ihåg exakta datum men var där med mormor och mamma. Hade en liten "afterschool depression" och lite var lite sisådär.

Oktober
Jobb jobb jobb jobb

November
Firade 3,5 år med älsklingen
Fick min final match och träffade även min framtida värdfamilj i stockholm, livet blev lite ljusare här. Började med alla förberedelser

December
Stockholm, ambassad dag och träffade trevliga au pairer! Annars jobb och ännu mer förberedelser

Kommentera inlägget här :