CULTURAL CARE

Jag fick en fråga på bloggen vilket bolag jag åker med, och vad jag tycker om dom.

Jag kommer alltså att åka med cultural care och helt överlag så är jag väldigt nöjd med dem. Det är några enstaka gånger som när jag har pratat med cultural care då jag tycker dom har varit väldigt otrevliga mot mig, men de kanske möts av tjatande tjejer/killar varje dag. Min rekryteringsledare Filippa som jag hade, var väldigt hjälpsam och gjorde verkligen min ansökan bra med mycket feedback. Man fick all möjlig hjälp man kunde få där. Det jag tycker är lite orättvisst, är för man har sett på olika bloggar att stockholmskontoret ringer upp dom, och frågar hur allt går osv. Det har dom aldrig gjort med mig, och jag tycker man ska behandla alla lika men annars har jag ingenting annat att klaga på! :)
Anledningen till att jag tänkte söka med SI också var för att jag verkligen ville komma iväg.

Kommentera inlägget här :