UPDATE

Har rast på jobbet nu, bara 5 h kvar tills jag slutar och då blir det verkligen hem till min säng! Tänkte ge er en liten uppdatering om min nuvarande match. Igår kväll efter jobbet runt 22 pratade jag och mamman på FaceTime i ungefär en timme! Det flöt på väldigt bra och det kändes verkligen som om vi var lika. Det blev mycket skratt! Vi pratade såklart på svenska, vilket var väldigt skönt faktiskt och det kändes lättare att "charma" eller vad man ska säga haha! Jag frågade alla frågor jag har, de har en väldigt bra ansökan dessutom med många svar så jag känner att jag har koll på det mesta! Jag fick se barnen, se hela huset och allting.  En timme efteråt så fick jag ett mejl då hon sa att det var jätte kul att prata med mig så det känns positivt!:D Jag var så glad efteråt vilket resulterade i att jag endast sov 5 h inatt, och nu ska/har jag jobbat 9 h. Så det blir en lugn kväll ikväll.
I eftermiddag efter jobbet, runt kl 17 så ska vi prata på FaceTime igen. Denna gången ska hennes man vara med också, vi ska prata på engelska och de ska fråga de frågor som dom har!:) 

Jag hoppas det går lika bra idag, önska mig lycka till!:)

Kommentarer :

#1: Daniella Nygren

YEY! Lycka till darling!

Svar: Tack babe :*
AU PAIR 2014

skriven
#2: Elin

Låter ju väldigt bra, lycka till då :)

Svar: Tack!:)
AU PAIR 2014

skriven
#3: Johanna

Åh vad kul! Lycka till!!! :)

Svar: Tack!! :)
AU PAIR 2014

skriven

Kommentera inlägget här :