Skype update

Som jag nämnde i förra inlägget, förlåt för den dåliga uppdateringen denna veckan men jag har varit jätte upptagen, dock när jag tänker efter har jag ingen aning om vad jag ens har gjort haha!

Igår kväll runt halv tio så skypade jag med match #16, och det gick hur bra som helst, tycker jag själv! Det var faktiskt första gången jag pratade så mycket jag kunde och inte var blyg (jag är annars väldigt blyg av mig) Båda föräldrarna var med och barnen också, och dom var så himla gulliga att jag inte kunde sluta le. Min katt var t ex med i skype samtalet en stund och då sa den största "Can I pick him up" haha så himla söt. Det var verkligen inte som en interljuv, utan mer som ett allmänt samtal vilket gjorde att det kändes mer avslappnat samtal, och det kändes som vi känt varandra hur länge som helst. Eftersom vi hade mejlat så himla mycket och jag hade pratat med au pairen, så hade vi inga direkta frågor till varandra eftersom allt kändes rätt solklart. Kom dock på ett par frågor som jag skickade imorses men har inte fått något svar än och lär inte få det idag heller för idag är det ju halloween och det är en stor högtid i USA. Jag nämnde även i mejlet att jag gärna skulle bli deras au pair. Vågat, men i matchningsprocessen anser jag att man ska vara framåt för att någonting ska hända. Känns som jag sagt detta förut, men detta är verkligen som en drömfamilj och jag hoppas de känner detsamma för mig. Ska uppdatera er så fort någonting mer händer

Imorgon ska jag jobba 7-14, sen på kvällen blir det utgång och lite utklädning! Första gången jag dricker på flera månader, ska bli kul dock! :)

Snart dags att krypa ner i sängen, puss!


Kommentarer :

#1: Elin

Låter super! Crossing my fingers for you! Hoppas det går bra nu då :)

Svar: Tackar :D
AU PAIR 2014

skriven
#2: Louice

Spännande att följa din resa! Bor också i Borås och åkte som au pair under 2012. Lycka till! :)

Svar: Åh roligt!:D varr bodde du?:)
AU PAIR 2014

skriven
#3: Cajsa

Va kul för dig! Låter som en riktigt gullig familj. Hoppas dem väljer dig :)

Svar: Jag hoppas med!!! Hade blivit så glad då men de är så sega på mejl haha
AU PAIR 2014

skriven
#4: Julia

Lycka till, håller tummarna för dig!

Svar: Allt går super bra:)
AU PAIR 2014

skriven
#5: Louice

Jag bodde strax utanför NYC, och sedan i Virginia precis utanför D.C. Hade sämst tur med värdfamiljer vilket ledde till att jag avslutade mitt år tidigt, men ångrar absolut inte att jag åkte trots allt :)

Svar: Otur för dig :( men bra!:D
AU PAIR 2014

skriven

Kommentera inlägget här :