2 Februari

Hej mina fina vänner! Nu har jag snart varit hemma i drygt en vecka, och det känns riktigt skönt. Jag ångrar mig inte en sekund att jag åkte hem, och jag har njutit och tagit vara på varenda sekund jag har haft med mina nära och kära. Jag ska säga er, trots att jag bara var borta i tre veckor så har jag växt otroligt mycket som person och jag ser mycket på ett annat sätt. Jag är stolt över mig själv att jag tog steget att åka. Jag vet att om jag inte hade åkt hade jag suttit hemma och varit olycklig och tänkt "varför åkte jag inte, åh vad jag ångrar mig", men jag åkte, och jag tog även ett beslut att åka hem vilket jag också är väldigt stolt över. Jag är lycklig, det kan jag med all säkerhet att säga. 
Anledningen till att jag åkte hem var att det verkligen inte var min grej att bo hos någon annan, ta hand om deras barn. Liksom, det passar inte alla och jag tror att vissa som åker känner samma sak som mig men att de vill stå ut för att de får upptäcka usa på ett sånt bra sätt, men jag är inte sån. Jag är 20 år nu, och jag vill inte "slösa" ett år på att bara vara, om jag inte mår bra eller trivs för då har jag andra framtidsplaner som jag vill ska slå in. Jag är nöjd med dessa tre veckor, det känns dock som så mycket längre tid men kortfattat, jag är stolt över mig själv och jag är lycklig nu. Man vet aldrig förrän man testat, så testa så mycket du kan.

Vet inte hur många som är intresserade av att jag ska fortsätta blogga, men det är jag intresserad av för det gör att jag mår bra! 

Kommentarer :

#1: Karin

Fortsätt blogga!!!! :D <3

Svar: Klart darlo <33
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#2: Anna

Hej Natalie! Har kikat in på din blogg lite titt som tätt sen du åkte! Måste säga att jag tycker du resonerar helt rätt! Man måste följa sitt hjärta, och som du säger finns det mycket bättre saker att lägga ett helt år på än att gå och inte trivas : ))

Svar: Tack! kul att höra! :)
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :