2014

Jag har suttit och funderat ut på något bra att blogga om, men har inte kommit på ett skvatt intressant så nu får ni lyssna på mitt ointressanta liv för tillfället.
Nyår var riktigt roligt, hade sina dåliga stunder men det ska jag ta upp i ett annat inlägg någon dag framöver.
Jag kom ändå hem i hyfsad tid, sov till tolv idag och tog en bakis pizza, det var nog det godaste på länge!

Jag har bara fyra ynka dagar kvar i Sverige, jag kan inte förstå det. Jag fick ett sms av Annette inatt, "Gott nytt år gumman. Vi ses om 10 dagar. Vi längtar jättemycket efter att du kommer! Stor kram" Detta gjorde verkligen mig riktigt glad, jag skulle bli så förvånad om jag inte skulle trivas i denna underbara familj.

Jag är exalterad över att åka, men allt känns fortfarande som en dröm. Ska jag verkligen flytta, hallå eller?
Det är riktig konstig känsla, och det går inte att beskriva. Jag tror alla som ska åka, vet hur jag känner.

Kommentera inlägget här :