min dag idag

Jag börjar känna mig tråkigt, alltid när jag har slutat så går jag till mitt rum och kollar serier, men jag har en anledning. jag har varit sjuk sen i lördags(!!!) och jag blir verkligen inte bättre så jag vill verkligen bli frisk, därför försöker jag vila så mycket jag kan. 

Idag har jag jobbat 10-15:30, skönt med en mjukstart när man fortfarande är sjuk. Jag var ensam med alla tre barnen i ungefär 3 h kanske, kanske mer, kanske mindre och över lunch med när min värdmamma gjorde ärenden. Att värma lunch medans tre barn skriker, var inte så lätt men jag klarade det, då blev man faktiskt lite stolt över sig själv speciellt när alla tre satt så fint i soffan och åt jordgubbar efter maten (inte bebisen såklart!). När jag slutade jobba så skypade jag med mamma, och kollade dagens paradise hotel. Nu har jag skypat med Caroline som jag träffade på training school, hon och jag ska även åka och shoppa på lördag, det enda jag ser fram emot just nu! Sen är det ett tråkigt lcc möte på söndag med, och där var mina lediga dagar slut. Imorgon jobbar jag 11-20 så jag ska ändå vara i säng tidigt för att sova ut. PUSS

Kommentera inlägget här :