overthinking

Jag vet inte vad jag ska skriva, vad jag ska göra, hur mycket jag ska skriva eller någonting. Suttit och kollat på denna blanka sidan många dagar nu. Det är få gånger i mitt 20 åriga liv som jag har haft sånhär ångest och mått såhär dåligt. Det verkar inte vara någon som förstår mig. Jag är en ganska svag person, har alltid varit och jag kommer alltid att vara. Vet inte vad jag ska besluta, om jag kommer ångra mig men jag vet ändå vad som är bäst för mig. Det är ingen som vet hur jag känner förutom mig själv, hur dåligt jag mår överhuvudtaget. Det går att förklara så gott man kan, men ändå förstår ingen, ingen förutom mig själv. Det har gått två veckor men det känns som en evighet, verkligen flera månader vilket gör allt ännu sämre. Behöver prata med någon som bara lyssnar, och som förstår.

Älskar er.

Kommentarer :

#1: Alexandra

Skickar en styrkekram till dig och hoppas di tar dig igenom det på bästa sätt, följ ditt hjärta, det är mitt bästa tips!

Svar: Tack!!!❤️❤️
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#2: Alexandra

Skickar en styrkekram till dig och hoppas di tar dig igenom det på bästa sätt, följ ditt hjärta, det är mitt bästa tips!

skriven
#3: Madeleine

Bara skriva om du vill prata! Även om du inte känner mig så kan det ju vara skönt att prata med någon utomstående som ser allt från ett annat perspektiv!

Hoppas det löser sig!

Kramar

Svar: Tack kram <3
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#4: Johanna

Har det hänt någonting med familjen?
Jag vet inte om du har läst på min blogg, men jag fick lämna min familj efter en vecka. Om du vill prata, jag lyssnar gärna, så kan du maila mig på adressen som jag skriver i ovan! Stor Kram

Svar: Jag har mejlat nu!!
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#5: emelie

Hej! Hoppas allt ordnar sig till det bästa! Du förtjänar ett bra år, kram

Svar: Tack kram <3
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#6: Karin

<33

Svar: ❤️❤️❤️
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#7: Frida

Åh men gud, så vill man inte att någon överhuvudtaget ska tänka eller känna! Även fast vi inte pratat så mycket ska du veta att jag lyssnar om du vill prata av dig, antingen på Facebook eller på mejlen! Styrkekram <3

Svar: Tack <43
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :