SAMMANFATTNING DESSA TVÅ DAGAR

Mitt minne är dåligt, för jag tänkte berätta vad som hände igår och jag fick sitta och fundera en lång stund vad vi gjorde haha. Jag har iallafall testat ben och jerry banana split och den var SUPER GOD! Nu är klockan bara tjugo i åtta, men jag ska bara se pretty och sen sova. Ungarna tar verkligen på ens krafter, och jag börjar klockan 8 imorgon och ska ha hunnit duscha håret och allt annat med.

Igår var vi iallafall på ett inomhus lekpark, ungefär som leos lekland. Jag var ensam med Tristan (tvååringen) några stunder under dagen, och det var inga glada miner där inte. Han grät så mycket efter sin mamma, och det var jätte påfrestande för mig för jag blir så stressad när han gråter och tycker synd om honom :( Au pair livet är inte alltid lätt. Vad hände mer? Inte mycket, en liten parksväng också och jätte god middag fick jag! Jag hade en rast under 1,5 h på dagen med vilket var skönt.

Idag började dagen med att jag skulle börja kl 8, men ingen var vaken så jag gick och la mig igen och då började jag klockan 12 istället. Vi har lekt ute, lekt med play-doh och massa mys. Det positiva med den här dagen var att jag var själv med Tristan 2 h (Caspian med men han är ju en bebis så han är rätt glad). Jag ska säga såhär, varje gång han varit själv med mig så har han gråtit. Under dessa 2 h grät han bara sammanlagt i 10 min efter mamma, förstår ni vilket framsteg? Jag är så glad och nöjd, men eftersom jag skriver detta så blir det säkert lika jobbigt imorgon igen. Men jag är iallafall glad för det lilla :) Det kommer ta tid, men man får inte ge upp!

Imorgon ska jag vara själv i parken med Caspian och Tristan, medans Ariana är på födelsedagskalas! Jag håller iallafall mina tummar, hoppas alla i Sverige sover gott så hörs vi imorgon! Har fortfarande inte riktigt fått nått schema, jag hoppas få det nästa vecka för jag måste komma igång med träning och kunna planera lite annat!

Kommentera inlägget här :