Skype med match #4

Har precis skypat med match 4 från texas, och helt seriöst, hur underbara verkar de inte?! 
Vi pratade i 35 minuter och det flöt bara på, och det var jätte spontant så jag kände mig hur skabbig som helst haha. Jag fick se alla fyra barnen, hälsa på den nuvarande au pairen. Jag trodde verkligen att mamman skulle vara hur sträng som helst, alltså jätte strikt men hon skämtade på och verkade jätte chill, fick även se pappan i bakgrunden. Jag frågade henne varför hon gillade min ansökan, och det var först och främst för att jag var undersköterska och det känns ju jätte bra faktiskt! Denna gången hade jag iallafall förberett ett antal frågor, men vi var tvungna att avsluta eftersom alla barn var sjuka och det var en som spydde hela tiden, hon sa att vi skulle skypa senare men klockan är ju snart halv tolv så blir det inte förrän tolv så isåfall får jag skicka ett mejl och fråga om vi kan fortsätta skypen imorgon. aaah seriöst jag känner mig jätte glad!!

Kommentera inlägget här :