2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det gjorde jag. jag tog bla studenten och jag tog ett beslut att åka som au pair fastän det är tvärtemot hur jag egentligen är.

Hur har ditt 2013 varit? Väldigt bra
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Svårt att slå ett år med både bal och student, men det tror jag faktiskt att det gör.

Blev du kär i år? Kär blev jag inte, det var jag redan! Kärare blev jag.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 28 maj och 5 juni! Bal och student

Vad är din största framgång 2013? Min största framgång är att jag tog ett egoistiskt beslut och beslutade mig att åka som au pair

Bästa köpet? Denna var svår, mina marenas tror jag!

Vad spenderade du mest pengar på? Troligtvis godis haha

Gjorde någonting dig riktigt glad? Hannes gör mig glad varje dag

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  Ingen aning

Vem har du umgåts med mest? Hannes

Bästa minnet från 2013?  Bal och student

Har du haft ett förhållande under 2013? Yes

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Ingenting

Vad önskar du att du gjort mer? Ingenting!

Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit hahah

Favoritprogram på tv? Paradise hotel just nu

Största musikaliska upptäckten? Lyssnar jämt på samma låt sen byter jag

Vad gjorde du på din födelsedag? Umgicks med mina närmsta

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Nja typ inte, ätit lite mindre godis kanske

Vad fick dig att må bra? Familj, vänner, pojkvän

Vem saknade du? Ingen

De bästa nya människorna du träffade? Johanna, Karin och Daniella! och alla andra au pair vänner såklart, men dessa tre var de bästa.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Va glad över valet du har gjort, va lycklig och lev livet.

Kommentarer :

#1: Moa

Hej! Du som ska åka till USA i ett år, hur känns det när du har pojkvän? kommer ni inte sakna varandra osv?

Svar: Jag sarar på detta i ett inlägg! :)
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#2: Daniella

Åh baby! Söt du är! Och bäst!

Svar: Du är bäst mitt fina hjärta!!
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#3: karin

Detsamma Natalie!! Så glad att jag träffa dig!! :) :) <3

Svar: <3<3<3
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :