Börjat packa

De senaste dagarna har jag börjat packa min STORA väska, eftersom den ska jag försöka få hyfsat klar denna veckan (inte direkt så jag kan lägga i trosor, tandborste och sånt än) för där kommer ändå vara ganska mycket kläder som jag inte använder just nu. Min handbagage väska är rätt stor, så kommer nog få plats med rätt mycket kläder jag använder just nu där i. Jag la i på ett ungefär 3 klänningar, 2 par shorts, 2 träningssett, en hoodie, en stickad tröja och så var det något mer och bara det vägde 3,7 kilo. Haha, jag har ingen aning om hur min packning ska gå. Mina presenter väger ganska mycket också. Man är ju lite nervös att vågen man har inte stämmer exakt heller, så man kan ju inte ha 23 kg utan måste ha lite marginal med 22 iallafall.

Kommentarer :

#1: therese

Haha trodde inte du skulle börja provpacka å så ;)

Svar: Jag provpackar inte? Jag packar en gång, och det är det jag gjort nu
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#2: therese

Duktigt :) Vill också börja packa! Har tagit in lilla väskan bara för att kunna lägga undan nyköpta leggins, strumpor, presenterna å sånt. Inte långt kvar för dig nuu! :)

Svar: Ja nu är det riktigt nära!!
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :