Helgen är slut

Helgen är slut, varför går alltid helgerna så fort? Har haft det underbart och mysigt med min fina pojkväm, jag har verkligen nu på senaste börjat uppskatta tiden med honom mer när vi ses, kanske för jag vet att jag åker snart. De två helgerna framöver jobbar jag, nästa helg jobbar jag en halv helg och helgen efter det hela helgen, och sen sista helgen innan jag åker är jag ledig, så har alltså bara tre helger kvar. Hur sjukt?

Satte mig innan och kollade igenom mina sommarkläder, vill ha med mig allt för mycket..

Kommentarer :

#1: Linda - au pair i Pittsburgh

ett lite tips! packa för nuet och inte inför sommaren. Kommer aldrig att fundera! packa för vädret som är där nu i Januari istället! om du har med dig sommarkläder kommer du att inse att du saknar en hel del inför vintern! Du kommer shoppa och ha dig där ändå!

Svar: Tagit typ 3 klänningar som sommarkläder, de kan ja unna mig;)
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :