SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

- Jag gillar inte en enda grönsak
- Jag gillar knappt frukt/bär heller, det enda jag gillar är banan, passionsfrukt, kiwi, hallon och jordgubbar
- Det är verkligen inte någonting jag egentligen skulle göra, att släppa allt och åka iväg som au pair till usa. jag är fortfarande förvånad att jag ska åka och att jag har gjort det här valet
- Min mamma och pappa bor inte ihop, men dom är fortfarande tillsammans
- Jag är en person som älskar att bestämma, men umgås i princip bara med personer som bestämmer över mig, vilket är bra för jag brukar bli galen annars
- Jag har ingen direkt relation med varken min farfar eller min RIKTIGA morfar. 
- Den personen min mormor är gift med, är min morfar för mig för jag har växt upp med han hela livet
- Jag har tre syskon, och ingen av dom är mina helsyskon och dessutom är två stycken lika gamla trots att de är inte syskon på samma sida
- Jag är minst i min familj
- Jag är ganska blyg, men jag blir bara bättre och bättre på att övervinna det
- Äter alldeles för mycket onyttiga saker, och jag har planerat att förbättra det 2014
- Jag gillade inte min klass som jag spenderade tre år på gymnasiet med, vilket gjorde att det inte blev lika roligt att ta studenten
- Jag var på Justin Bieber i våras i Globen, och jag stod ca tre meter ifrån. Grym upplevelse!
- Jag är mer en kattmänniska än en hundmänniska
- Jag är en riktig osäker människa, och jag har kontrollbehov

Kommentera inlägget här :