Stockholm!

Hade två underbara dagar i Stockholm, men ack vad trött jag är efter detta. Gick och la mig 9 igår kväll, men min katt var hel jobbig så somnade inte förrän halv ett, sovit dåligt och jag är bara helt slut. Förstår inte hur jag ska orka jobba ikväll, men nog om det.

I måndags träffade jag och min fina vän Johanna upp Karin i herrljunga, och sen Therese i stockholm. lite donken, frozen yougurth i gallerian, en smoothie och ett kvällsbesök på vapiano. Hann träffa flera blivande au pairer den dagen, roligt! Igår var det uppgång klockan sex, frukost på coop och sedan till ambassaden. Var där runt 7.20, säger bara va där i tid. Vi började gå in vid halv 8, de va snälla och öppnade tidigare och var klara vid 9 så det gick smidigt, kan säga att alla fick det inte så snabbt. Sen blev det ännu en frukost på donken med några au pairer, förberedelsemötet på cc och sedan tacobell med runt 10 stycken blivande au pairer, riktigt kul! lärt känna många ny ansikten dessa två dagar. Känns som vi ätit, träffat människor, gått och suttit dessa två dagar! 

Idag får jag även veta om jag kommer in på högskolan, tror dock inte det händer men skulle det hända hoppas jag att få uppskov ett år! Nej, jag är jätte trött verkligen, måste vila en stund till innan jobbet. PUSS

Kommentarer :

#1: Karin

Vilken högskola vad det du sökte nu igen? :)

Svar: Sjuksköterska darling:)
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven
#2: Karre

a just det :D I borås? Kom du in?

Svar: nej :/
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :