this weekend

Nu ska jag försöka ta mig tid och göra en sammanfattning, jag vet att många är riktigt nyfikna och fått så många meddelanden på facebook men har inte haft tid att svara. 

Fredag: Åkte klockan 9 från skolan, och var framm typ halv 5 och då stannade inte ens vi för lunch men jag sov typ 4 h så det var skönt. Annette mötte upp mig och vi åkte hem. Mitt rum var såååå himla fint och jag är super nöjd tjej. Jag, Seth och Annette gick ut och åt, och jag åt jätte god mat och det var så gott med "riktig" mat efter äcklig snabbmat hela veckan. Jag somnade direkt på kudden.

Lördag: Jag, Annette och Caspian (bebisen) åkte till ett "litet" shoppingmall och det var typ 5 våningar och jag blev helt extas, har dock inte köpt nått än men längtar efter att åka och shoppa. Jag, annette och hennes kompis susan var ute och åt, sen gick vi till något typ arabiskt ställe, och sen till att amerikanskt ställe så jag har verkligen hunnit att se mycket!!

Söndag: Vi har bara tagit det lugnt och mysigt, var med Seth på target och lite så. Jag fick en ny iphone 5s och jag är så glad och tacksam över det! underbart, sen har jag bara lekt lite på barnen och nu är jag på mitt rum lite för jag känner verkligen att jag behöver lite egen tid.

Imorgon fyller jag 20!!!! Whihooho

Kommentarer :

#1: Karin

Grattis i förskott darling!!!!

Svar: 😘😘
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :