Helt slut

Idag är jag helt slut (som vanligt med andra ord). Men imorgon jobbar jag bara 7.15-12, så det ska bli skönt. Jag hatar folk som uppdaterar dåligt på sina bloggar, och ändå gör jag det själv men det är faktiskt svårt att veta vad man ska skriva om när det inte händer så mycket på au pair fronten!

Jo, jag kan ju berätta att jag har fortfarande inte hört något från Kalifornia familjen, de som är nya läsare kan jag berätta att i tisdags så skrev de till mig att det står mellan mig och två andra, och när de har bestämt sig ska de mejla mig. Ja men eftersom de inte har mejlat än, så mejlade ja dem för några timmar sen och frågade hur de mådde och hur läget stod till. Bättre att vara för intresserad, än för lite intresserad. För vad har man att förlora?
Dessutom hoppas jag på en ny match denna veckan, whihoo!

Kommentarer :

#1: therese

Åh, hoppas verkligen du hör nåt snart!!

Svar: JAG MED!!
AU PAIR 2013/2014

skriven
#2: Jannica Dihlén [ Au pair i Kalifornien, USA ]

Hoppas verkligen att dom svarar snart, och kommer med ett besked! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :