BAD UPDATE

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men vill verkligen lägga tid och energi på mina nära och kära istället för bloggen. Missförstå mig inte, att blogga är något av det bästa jag vet men det är svårt att få tiden att räcka till. I helgen så jobbade jag, åt och sov! Så kan man nog sammanfatta helgen, fast mycket sömn hann jag inte med. Igår var det min sista dag, och då överraskade mina kollegor mig med lite smått och gott som jag visade det i det andra inlägget. Idag har jag bara tagit det lugnt, köpt sista sakerna på stan och ätit kvällsmat hos min pojkväns mormor, en väldigt bra dag med andra ord! Jag har även lånat en "väskvåg" som dom hade, för att få mer exakt kg på min väska, man tackar! 

Idag är det en vecka kvar, närmare bestämt om en vecka exakt så har jag 45 minuter kvar innan jag landar i new york, hur sjukt? Jag har verkligen blandade känslor, ena stunden är jag super taggad på att åka, andra stunden lipar jag sönder och undrar vad jag har gjort. Men en sak är jag säker på, att jag vill åka. Läste en annan tjejs blogg imorses, och då var det verkligen som om hon tog orden ur min mun för kan säga att EXAKT så känner jag. Så det är skönt att veta att jag inte är den enda. Det känns fortfarande inte som om man ska åka, vet inte om det är positivt eller negativt men tar nog ett tag innan man förstår det. Hade varit skönt att känna det, men på ett sätt är det bättre såhär. ja som sagt, jag vet inte.

Imorgon är det nyår, och det ska firas rejält med tanke på att det är nog sista gången jag dricker innan jag reser. Först middag, och sen iväg på fest. Hoppas på en kanon kväll med många skratt, det behöver jag!
Önskar er alla ett gott nytt år, och hoppas att ni får en fin kväll imorgon!

Kommentarer :

#1: Johanna

Jag håller med, det hade varit skönt att känna den där känslan att man faktiskt sa åka! Men det är nog för stort att ta in! Blir nog bra när vi väl kommer fram! :) Gott nytt år! Kram

Svar: Det blir det nog! :) detsamma!! Kram
AU PAIR I WASHINGTON DC 2014/2015

skriven

Kommentera inlägget här :