En månad

Idag vaknade jag upp med världens leende, trots att jag fortfarande är sjuk. Det är exakt en månad JUST nu som jag sitter på planet till USA? Och hur vet jag det? Jo jag fick mina flygtider av min värdmamma igår. Tydligen får dom flygtiderna mycket tidigare än oss. 11:30 lyfter jag från landvetter, mellanlandning i london och framme i new york 6 pm! (12 svensk tid). Sen så flöt denna dagen på ännu mer, jag fick två triss i brevlådan för jag varit med i någon undersökning och VIPS så vann jag 30 på ena och 60 på den andra. Dock fick jag en akut tid på tandläkaren 13.55 så måste jag skynda mig dit. Jag var igår och satte in en metalltråd i min överkäke, och nu har jag fått spänningar i en tand och de har flyttats lite så då skulle jag ringa direkt! 

Ha en underbar helg!

Kommentera inlägget här :