fredag och helg

Idag är det fredag, och vid klockan 12 idag tog jag helg! Var full rulle på jobbet idag, hann tillochmed baka dubbelsats lussekatter med härliga pensionärer. Egentligen hann jag väl inte det, men ibland får man prioritera bort. Jag och min mamma var och shoppade lite, lämnade tillbaka en adapter som det var fel på, köpte två julklappar till min underbara pojkvän, en tröja till mig själv och en reseförpackning linsvätska också, tänkte visa er en bild på smarta deals jag gjort för jag ska ha den lilla väskan till training school, och den får man bara ha vätskor i 100 ml flaskor efter som det är ett handbagage.

Ikväll ska jag och min pojkvän på hobbit del 2, ska bli mysigt! kommer dock inte ihåg första filmen så bra. Detta är min näst sista lediga helg så den ska jag ta vara på väl.

Kommentera inlägget här :