Lediga dagar

Mina två lediga dagar har snart passerat förbi, och jag har verkligen hunnit med mycket saker.

Onsdag - Igår var det verkligen full rulle, var hos frisören, sen hos optikern med mamma, träffade min bästis mathilda och lunchade på stan och kollade i affären, sen umgicks jag med hannes resten av kvällen. Jag bakade även pepparkakskladdkaka som jag tänkte ge er receptet på sen, super gott, och helt plötsligt var klockan 22 och det var dags för paradise hotell. Denna dagen sprang iväg och jag hann inte vila någonting.

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon, packade i stort sett klart min STORA väska, det fattas bara lite toppar, underkläder, godis och en jacka som jag lägger ner sista veckan. Just nu väger väskan ca 15,5 kg så jag tror jag kommer få med allting jag vill ha. Nyss var jag och min pojkvän hos min farmor och det är troligtvis sista gången jag träffar henne innan jag åker, det var väldigt sorgligt.

Tänkte också berätta att idag fick jag mitt internationella körkort! När jag har betalat det så kommer jag inte behöva betala någonting mer som har med au pair grejerna att göra, skönt!!

Kommentera inlägget här :